مشاور
تبلیغات مشاور
  
  

نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

موضوع: مشکل فکر کردن به گذشته نه چندان دور

  1. Top | #1

    دلنوشته کاربر
    فقط به دنبال هدف ها و ارزوهات باش. سختی ها رو به فرصت تبدیل کن و خاص باش و راهی رو برو که دوسش داری و قدر لحظه رو بدون
    تاریخ عضویت
    Dec 2017
    عنوان کاربر
    کاربر انجمن
    ميانگين پست در روز
    1.27
    نوشته ها
    166
    تشکـر
    58
    تشکر شده 77 بار در 58 پست
    سیستم عامل و مرورگر
    حالت من
    Khejalati

    مشکل فکر کردن به گذشته نه چندان دور

    سلام من 21 سالمه و پسرم.

    اول من باید بگم وسواس فکری دارم و از این موضوع اگاهم.
    میخواستم بگم خدمت شما که من مثلا امروز یه جایی میرم و لحظات خوب یا بدی رو تجربه میکنم و تا یه مدت این موضوع فکرم رو به خودش مشغول میکنه و باعث میشه وقتی درس میخونم تمرکزم کم بشه و کلا وقتی به خودم میام میبینم تو عمق 100% فکر کردن به گذشته بودم و فقط کتاب و مداد دستمه.


    مخصوصا اگه حالتی باشه که برای من جذاب و خوشایند باشه هر چایی که باشم و هر کاری انجام میدم فکرم میره پیش اون موضوع و باید چند روز از اون روز بگذره تا بتونم فراموش کنم.


    یه بحثایی هستن که من روشون حساسم ینی الان حساس شدم و وقتی روزایی مسایلی پیش بیاد که به این موارد مربوط بشه به شدت فکرم رو به خودش مشغول میکنه و انرژی ازم میگیره تمرکزم رو میگیره وقتم رو هم میگیره.


    با تشکر


    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

  2. Top | #2

    دلنوشته کاربر
    فقط به دنبال هدف ها و ارزوهات باش. سختی ها رو به فرصت تبدیل کن و خاص باش و راهی رو برو که دوسش داری و قدر لحظه رو بدون
    تاریخ عضویت
    Dec 2017
    عنوان کاربر
    کاربر انجمن
    ميانگين پست در روز
    1.27
    نوشته ها
    166
    تشکـر
    58
    تشکر شده 77 بار در 58 پست
    سیستم عامل و مرورگر
    حالت من
    Khejalati

    پاسخ : مشکل فکر کردن به گذشته نه چندان دور

    از دوستان کسی میتونه جواب بده ?دارم تلاشم رو میکنم که مشکلاتی مثل این رو از سر راه بردارم ولي نمیدونم چطور . به نطرتون باید به روانشناس مراجعه کنم یا شما میتونین کمک کنین ? اگه به پروفايلم سر بزنین یه مشکل که هنوز بی جواب مونده هم هست .تشکر
    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

  3. Top | #3
    ghm
    ghm آنلاین نیست.

    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    عنوان کاربر
    کاربر انجمن
    ميانگين پست در روز
    1.63
    نوشته ها
    295
    تشکـر
    79
    تشکر شده 194 بار در 125 پست
    سیستم عامل و مرورگر

    پاسخ : مشکل فکر کردن به گذشته نه چندان دور

    نقل قول نوشته اصلی توسط ss75 نمایش پست ها
    از دوستان کسی میتونه جواب بده ?دارم تلاشم رو میکنم که مشکلاتی مثل این رو از سر راه بردارم ولي نمیدونم چطور . به نطرتون باید به روانشناس مراجعه کنم یا شما میتونین کمک کنین ? اگه به پروفايلم سر بزنین یه مشکل که هنوز بی جواب مونده هم هست .تشکر
    سلام پسرخوب
    یک اینکه حتما برای درس خوندنتون و کلیه کارهاتون برنامه ریزی کنید. ذهن وقتی بی برنامه باشه بدون تمرکز میشه. ذهن بدون تمرکز باعث استرس و استرس باعث اتلاف وقت.
    خوب پس اولین کار نوشتن یه برنامس که توش همه کارها بدون فشردگی و کاملا عقلانی گنجونده شده باشه. (دقت کن که حتی تایم فیلم دیدن و بازی با گوشی و حتی فکر کردن به حرفات و گذشته رو هم باید بنویسی.) بنظرمم بهترین مقدار برنامه ریزی که مطمئنا بهش عمل میکنید نوشتن برنامه هفتگی در اخر هرهفتس. این کار باعث میشه برنامه قابل دسترس باشه و تا اخر هفته اگه کارایی نداشت تغییرش میتونی بدی.
    خوب اولین کار موقع نوشتن برنامه، نوشتن یه چشم انداز مثلا 4 ماهس. توی این چشم انداز مشخص میکنید که میخواید چیکارا کنید. به طور مثال میخواید تا اخر بهمن ماه، سه کیلو لاغر کنید (من نمیدونم چاقی اید یا لاغر فقط مثال زدم) پنج تا فیلم و یک پروژم دارید که تحویل بدید. یک بار هم بیرون رفتید که میخواید بهش فکر کنید تا چند روز
    برنامه نباید اغراق امیز باشه که مثلا توش نوشته باشید سه ساعت فشرده بلافاصله بعد از دانشگاه فلان درس. یا تایم غذا ده دقیقه یا بین هردوتا درس هیچی استراحت. این مدلی برنامتون در خوشبینانه ترین حالت بعد از سه روز فاتحش خوندس.چون با توجه به ذهن شلوغتون نمیتونید بهش عمل کنید.
    خوب بعد از نوشتن برنامه هفتگی، میرسیم به اجرای برنامه روزانه.
    برنامه اون روزتونو لیست وار مینویسید و کنار هرکدوم یه مربع میکشید.
    هرکدومو انجام دادید یه تیک بزنید کنارش. و موقعی که پرش ذهنی پیدا کردید وخواستید به گذشته فکر کنید هم به خودتون بگید مثلا نگران نباش تایم برای فک کردن به خیال پردازیامم هست. حتی میتونید توی برنامتون دو روز مثلا سه شنبه ها و پنج شنبه ها ساعت 2 تا 4 وقت فکر کردن به افکار و شلوغی ذهنه. اینطوری ذهنتون کم کم شرطی میشه و عادت میکنه که فقط باید سه شنبه ها و پنج شنبه ها فک کنه. و اینطوری میتونید کمش کنید به مرور.
    توی پایان هفته میبینید به کجای برنامه نرسیدید و علتش چی بوده
    این کار باعث میشه که هم متمرکز بشید هم استرستون کم بشه هم خیالتون راحت باشه
    اگرهم مشکلتون ادامه پیدا کرد به یک متخصص اعصاب مراجعه کنید. براتون قرص مینویسه
    موفق باشید
    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

  4. کاربران زیر از ghm بابت این پست مفید تشکر کرده اند


  5. Top | #4

    دلنوشته کاربر
    فقط به دنبال هدف ها و ارزوهات باش. سختی ها رو به فرصت تبدیل کن و خاص باش و راهی رو برو که دوسش داری و قدر لحظه رو بدون
    تاریخ عضویت
    Dec 2017
    عنوان کاربر
    کاربر انجمن
    ميانگين پست در روز
    1.27
    نوشته ها
    166
    تشکـر
    58
    تشکر شده 77 بار در 58 پست
    سیستم عامل و مرورگر
    حالت من
    Khejalati

    پاسخ : مشکل فکر کردن به گذشته نه چندان دور

    نقل قول نوشته اصلی توسط ghm نمایش پست ها
    سلام پسرخوب
    یک اینکه حتما برای درس خوندنتون و کلیه کارهاتون برنامه ریزی کنید. ذهن وقتی بی برنامه باشه بدون تمرکز میشه. ذهن بدون تمرکز باعث استرس و استرس باعث اتلاف وقت.
    خوب پس اولین کار نوشتن یه برنامس که توش همه کارها بدون فشردگی و کاملا عقلانی گنجونده شده باشه. (دقت کن که حتی تایم فیلم دیدن و بازی با گوشی و حتی فکر کردن به حرفات و گذشته رو هم باید بنویسی.) بنظرمم بهترین مقدار برنامه ریزی که مطمئنا بهش عمل میکنید نوشتن برنامه هفتگی در اخر هرهفتس. این کار باعث میشه برنامه قابل دسترس باشه و تا اخر هفته اگه کارایی نداشت تغییرش میتونی بدی.
    خوب اولین کار موقع نوشتن برنامه، نوشتن یه چشم انداز مثلا 4 ماهس. توی این چشم انداز مشخص میکنید که میخواید چیکارا کنید. به طور مثال میخواید تا اخر بهمن ماه، سه کیلو لاغر کنید (من نمیدونم چاقی اید یا لاغر فقط مثال زدم) پنج تا فیلم و یک پروژم دارید که تحویل بدید. یک بار هم بیرون رفتید که میخواید بهش فکر کنید تا چند روز
    برنامه نباید اغراق امیز باشه که مثلا توش نوشته باشید سه ساعت فشرده بلافاصله بعد از دانشگاه فلان درس. یا تایم غذا ده دقیقه یا بین هردوتا درس هیچی استراحت. این مدلی برنامتون در خوشبینانه ترین حالت بعد از سه روز فاتحش خوندس.چون با توجه به ذهن شلوغتون نمیتونید بهش عمل کنید.
    خوب بعد از نوشتن برنامه هفتگی، میرسیم به اجرای برنامه روزانه.
    برنامه اون روزتونو لیست وار مینویسید و کنار هرکدوم یه مربع میکشید.
    هرکدومو انجام دادید یه تیک بزنید کنارش. و موقعی که پرش ذهنی پیدا کردید وخواستید به گذشته فکر کنید هم به خودتون بگید مثلا نگران نباش تایم برای فک کردن به خیال پردازیامم هست. حتی میتونید توی برنامتون دو روز مثلا سه شنبه ها و پنج شنبه ها ساعت 2 تا 4 وقت فکر کردن به افکار و شلوغی ذهنه. اینطوری ذهنتون کم کم شرطی میشه و عادت میکنه که فقط باید سه شنبه ها و پنج شنبه ها فک کنه. و اینطوری میتونید کمش کنید به مرور.
    توی پایان هفته میبینید به کجای برنامه نرسیدید و علتش چی بوده
    این کار باعث میشه که هم متمرکز بشید هم استرستون کم بشه هم خیالتون راحت باشه
    اگرهم مشکلتون ادامه پیدا کرد به یک متخصص اعصاب مراجعه کنید. براتون قرص مینویسه
    موفق باشید

    تشکر از شما دارم . زحمت کشیدید . بله من برنامه ریزی بلند مدت دارم ولی میان مدت و کوتاه مدت شاید بتونم بگم ندارم . بله ندارم ،چون اگه داشتم با شک نميگفتم.
    متاسفانه مشکلات من یه خرده زيادن ،چند بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کردم ولی نتیجه نگرفتم و دیگه نرفتم .من این مشکلات رو داشتم و یا دارم :

    اختلال اضطراب عمومی ( شدید) ،وقتی قراره به یه جایی برم که تو برنامه روزانم نیست استرس دارم ،آسترس وقتي به نهایتش می رسه که من تو اون موقعیت باشم ،مثلا عرق میکنم ،دست و پام ميلرزه( خیلی خفیف ) فشار خونم کمتر میشه ،ضربان قلبم بیشتر میشه ( یه حدی که باعث اذیت میشه ) ،بعضی اوقات هم زبونم میگیره .




    بعضی وقتم هم نه استرسي دارم و نه چیز دیگه و راحتم و برام عجیبه خیلی ارامم و مشکلی ندارم ( با این که تو موقعبت استرس زا هستم )


    برای خودم محیط های استرس زا رو تعریف کردم و وقتی حتی همین آلان که دارم متن رو مينويسم به اون محیط ها فکر میکنم ضربه قلبم بیشتر میشه ،تنفس شدید تر میشه ،اضطراب میگیرم


    بزرگترین مشکل من تو محیط های استرس زا : بدنم سست میشه ،انرژی کم میشه ،صدا میگیره


    کلا یه وضعی میشه


    وقتی تو خیابون راه ميرم هم استرس دارم ،دلیلش هم گفتم اختلال اضطراب اجتماعی و شدید .


    کلا موندم چیکار کنم ،یه مدت میشه باعث شده انرژی منفی بیشتر بشه ،تمرکز کمتر بشه و اعتماد به نفس بره پایین

    گرچه با تايپيک زیاد مرتبط نبود ولی خواستم بگم خدمت شما
    ویرایش توسط ss75 : 03-10-2018 در ساعت 12:00 AM
    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

  6. Top | #5

    دلنوشته کاربر
    فقط به دنبال هدف ها و ارزوهات باش. سختی ها رو به فرصت تبدیل کن و خاص باش و راهی رو برو که دوسش داری و قدر لحظه رو بدون
    تاریخ عضویت
    Dec 2017
    عنوان کاربر
    کاربر انجمن
    ميانگين پست در روز
    1.27
    نوشته ها
    166
    تشکـر
    58
    تشکر شده 77 بار در 58 پست
    سیستم عامل و مرورگر
    حالت من
    Khejalati

    پاسخ : مشکل فکر کردن به گذشته نه چندان دور

    به نطرتون چیکار کنم ? پیش دکتر ميرفتم برای افزایش انرژی براي درس و جواب میداد ولی برای این مشکلات جواب نداد و دیگه نرفتم .
    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

مشاوره, روانشناسی,مشاوره جنسی ,مشاوره کودک, مشاوره خانواده,روانشناس ,روانپزشک, مشاور خانواده

لیست کاربران دعوت شده به این موضوع

جستجوهای مرتبط در گوگل
مشکل,  مشکل الفاظ کے معنی,  مشکل وقت کی دعا,  مشکل تلگرام,  مشکل wifi j500f,  مشکلیں اتنی پڑیں,  مشکلات سامسونگ c7,  مشکل تلگرام امروز,  مشکلات زناشویی,  مشکل زیرنویس در kmplayer,  مشکل فکرهای بسته این است,  مشکل فکرهای بسته اینست,  مشکل وسواس فکری,  مشکل فکر های بسته,  فکر,  فکرە,  فکرخانە,  فکر آخرت,  فکرونی ام کلثوم,  فکر برتر,  فکروخبر,  فکرشم نکن,  فکر را پر بدهید,  فکرشم نکن علیزاده,  

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
twitter Google Plus facebook


آدرس ایمیلتان را بدون دابلیو دابلیو وارد کنید