مشاور
تبلیغات مشاور
  
  



نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: براساس شکل اندام رژیم بگیرید

  1. Top | #1



    نمایش مشخصات کاربری
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    شماره عضويت
    6159
    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    ميانگين پست در روز
    13.23
    نوشته ها
    12,748
    تشکـر
    9,970
    تشکر شده 12,791 بار در 6,488 پست
    سیستم عامل و مرورگر
    حالت من
    Badhal
    میزان امتیاز
    16

    براساس شکل اندام رژیم بگیرید

    بر اساس شکل اندام رژیم بگیرید
    بر اساس شکل اندام رژیم بگیرید



    پارس ناز : بدن شما با توجه به شکل خاصش، نسبت به بدن های دیگر چربی را به صورت متفاوتی ذخیره می کند. هیچ رویکردی تک بُعدی که تمام شکل ها را پوشش دهد، برای کم کردن وزن وجود ندارد. زمان آن رسیده تا با شکل بدن خودتان آشنا شوید: سیب، گلابی، هرم وارونه و ساعت شنی. وقتی بر اساس شکل بدنتان شروع به خوردن می کنید، از نتایج سریعی که می گیرید شگفت زده خواهید شد. انرژی شما افزایش خواهد یافت و از وزنتان کم خواهد شد.

    سیب
    این شکل بدن گرایش به جمع کردن بیشتر وزن در قسمت شکمی دارد. پا و دست های شکل سیب معمولا” لاغر تر هستند و وزن اضافه ندارند. هر چند این شکل بدنی به خاطر چربی زیاد شکمی از پُر ریسک ترین نوع ها برای سلامتی است، اما خلاص شدن از چربی ناحیه شکم کار سختی نیست

    تمایلات معمول: غذای نشاسته ای یا قندی، نوشابه های رژیمی و کافئین.

    پاسخ به رژیم غذایی بد: کمبود انرژی و احساس به تمایلات معمول در وسط های صبح و بعد از ناهار.

    هورمونی که باید از آن مواظبت کرد: انسولین! کلید از دست دادن وزن برای نوع سیب کنترل کردن سطح قند خون است.
    چه چیزی باید خورد؟

    به صورت پایه ای با پروتئین های خالص شروع کنید (مرغ، گوشت، ماهی) در کنارش از چربی های مفید به عنوان مکمل استفاده کنید (تخم مرغ، آووکادو، آجیل، مغز دانه ها، روغن زیتون و نارگیل، پنیر و … ) از سبزیجات هم باید زیاد مصرف کنید.
    چه چیزی باید محدود شود؟
    کربوهیدرات نشاسته دار تنها یک وعده در روز مصرف شود. میوه های با شاخص گلیسیمی پایین هم محدود شوند.
    چه چیزی باید حذف شود؟
    قهوه یا نوشیدنی کافئین دار چون انسولین و کورتیزول را کم می کنند. کربوهیدرات های قند دار مانند نوشیدنی های ورزشی انرژی زا و ماست های شیرین.

    گلابی
    این نوع شکل بدن بیشتر در اطراف باسن و ران افزایش وزن را تجربه می کند. معمولا” بالا تنه بسیار کوچک تر است و تنها شانه و سینه کمی وزن بیشتری دارند. نوع گلابی ممکن است در پروسه کاهش وزن کمی نا امیدی را تجربه کند، چون آب کردن چربی های ناحیه ران و باسن کمی سخت است. حتی ممکن است این نوع شاهد از دست دادن چربی در نقاط دیگر بدن باشد. بسیار محتمل است که نوع گلابی با حکم رانی استروژن سر و کار دارد. با خوردن غذاهایی که استروژن را کم می کنند، این نوع بدنی می تواند کاهش وزن را تجربه کند.

    تمایلات معمول: لبنیات پرچرب، دسر های پرکالری، کافه لاته.

    پاسخ به رژیم غذایی بد: گرسنگی غیر معمولی را بین وعده ها یا آخر شب بعد از شام تجربه می کند.

    هورمونی که باید از آن مواظبت کرد: استروژن! با این وجود که استروژن به عنوان یک گروه هورمونی، هورمون بدی نیست، نسبت بیشتر آن نسبت به هورمون های دیگر مانند پروژسترون به مقدار خیلی زیاد می تواند منجر به افزایش وزن پایین تنه شود.

    چه چیزی باید خورد؟
    سبزیجات با فیبر بالا و میوه مصرف کنید. از برنج قهوه ای، گردو، جو و .. به عنوان مکمل استفاده کنید. از مقدار کمی پروتئین خالص و چربی های غیر لبنی هم باید مصرف کنید.

    چه چیزی را باید حذف کنید؟
    لبنیات چرچرب. محصولات غیر ارگانیک و گوشت ها، کافئین، الکل، سویای تخمیر نشده.

    هرم وارونه
    این نوع شکل بدن شانه های پهن تری دارد که هنگام رفتن به سمت پایین، لاغر تر می شود. آن ها معمولا” در بالا تنه حجمی عضلانی دارند اما در نواحی سینه، پشت دست و بالای کمر چربی اضافه ذخیره می کنند.

    تمایلات معمول: غذاهای نمکی و چربی دار و آماده.

    پاسخ به رژیم غذایی بد: اول روز انرژی خوبی دارند. در غروب انرژیشان کم می شود و رو به تمایلات می آورند.

    هورمونی که باید از آن مواظبت کرد: کورتیزول! از غدد آدرنال ترشح می شود و بالای کلیه است. سطوح بالای کورتیزول در دراز مدت می تواند روی هورمون های دیگر مانند انسولین تأثیر بگذارد که منجر به افزایش وزن شود.

    چه چیزی باید خورد؟
    کربوهیدرات های پیچیده مصرف کنید. از لبنیات کم چرب و سبزیجات تازه و میوه هم به عنوان مکمل استفاده کنید.

    چه چیزی را باید حذف کنید؟
    گوشت سنگین، پنیر سنگین، اسنک های نمکی، نوشیدنی های کافئین دار، بارهای پروتئینی.

    ساعت شنی
    این نوع شکل بدن معمولا” در کل بدن وزن اضافه می کند و بیشتر آن در صورت نمایان می شود. در دست ها، سینه، زانو و مچ پا نیز افزایش وزن را می شود دید. این بدن شکل صاف و گردی دارد.

    تمایلات معمول: لبنیات و کربوهیدرات های قندی.

    پاسخ به رژیم غذایی بد: نگهداری و ازدحام آب

    .
    هورمونی که باید از آن مواظبت کرد: تنظیم کننده تمام هورمون های دیگر یعنی هیپوفیز که می تواند روی هورمون های بسیاری مانند کورتیزول، انسولین و تیروئید اثر بگذارد.

    چه چیزی باید خورد؟
    سبزیجات خام و میوه، حبوبات کامل و … از پروتئین خالص هم روزانه در کنار فلفل باید استفاده کرد.

    چه چیزی را باید محدود کرد؟
    گوشت های پرچرب، کربوهیدرات های فرآوری شده.

    چه چیزی را باید حذف کرد؟
    نوشیدنی های کافئینی، لبنیات، کربوهیدرات های فرآوری شده و شیرین کننده ها.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

  2. 2 کاربران زیر از پریماه. بابت این پست مفید تشکر کرده اند


  3. Top | #2



    نمایش مشخصات کاربری
    دلنوشته کاربر
    خداحافظ همه ، حلالم كنين
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    شماره عضويت
    6769
    عنوان کاربر
    کاربر انجمن
    ميانگين پست در روز
    0.55
    نوشته ها
    517
    تشکـر
    631
    تشکر شده 704 بار در 360 پست
    سیستم عامل و مرورگر
    حالت من
    Sepasgozar
    میزان امتیاز
    3

    پاسخ : براساس شکل اندام رژیم بگیرید

    لایک داره هوارتاااااا

    پستا همش مفید ، آخه این چه وضعشه

    تاج سر انجمن

    نبود نیست و نخواهد بود
    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.
    خداحافظ همه ، حلالم كنين

  4. کاربران زیر از bahram.a بابت این پست مفید تشکر کرده اند


  5. Top | #3



    نمایش مشخصات کاربری
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    شماره عضويت
    6159
    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    ميانگين پست در روز
    13.23
    نوشته ها
    12,748
    تشکـر
    9,970
    تشکر شده 12,791 بار در 6,488 پست
    سیستم عامل و مرورگر
    حالت من
    Badhal
    میزان امتیاز
    16

    پاسخ : براساس شکل اندام رژیم بگیرید

    نقل قول نوشته اصلی توسط bahram.a نمایش پست ها
    لایک داره هوارتاااااا

    پستا همش مفید ، آخه این چه وضعشه

    تاج سر انجمن

    نبود نیست و نخواهد بود

    قربانت مرسی
    برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

  6. کاربران زیر از پریماه. بابت این پست مفید تشکر کرده اند


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

چطور شکمی صاف داشته باشم

لیست کاربران دعوت شده به این موضوع

جستجوهای مرتبط در گوگل

معنی بر اساس,  انواع باکتری براساس شکل,  مفید,  مفید راهبر,  مفید آنلاین,  مفید تریدر,  مفید بورس,  مفید تریدر 5,  مفید کارگزاری,  مفید اینترنتی,  مفید مدرسه,  مفید سایت,  

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
twitter Google Plus facebook


آدرس ایمیلتان را بدون دابلیو دابلیو وارد کنید